2015. szeptember 5., szombat

Bibliai idézet és imák

Szeresd Uradat, Istenedet



A Korinthusiakból írt levélből


                                                   II. János Pál pápa: Ima a Keresztről



                                         Égi Édesanyánk



                              Ima az Oltáriszentség előtt



"Legyen áldott az Isten"



                                           2 Thessz. 3.5
                               

                              "Ne félj, mert én veled vagyok"




                                                       "Az Isten szeretet"




                         "Én vagyok a juhok ajtaja"



                     "Szeressétek egymást"



Péter leveléből


János könyvéből


"Kegyelem és békesség adassék néktek"



                                   János könyvéből



"Én vagyok az út az igazság és az élet"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése